sobota, 20 czerwca 2015

WAŻNE INFO!

Następny rozdział może pojawić się dopiero za dwa tygodnie! Powód? Nowy blog i brak czasu. Oczywiście nie mam najmniejszego zamiaru przestać pisać "Love Never Dies", ponieważ przywiązałam się zarówno do opowiadania jak i do czytelników. Mam adresy blogów części z Was więc obiecuję poinformować każdego o nowej notce. Teraz zapraszam Was na nowego bloga:
http://drarry-writer-heart.blogspot.com/
Proszę, nie zraźcie się pairingiem. Ja też pierwszy raz piszę takie opowiadanie więc może być przy tym... ciekawie :) Co do Dramione - bądźcie cierpliwi. Mam nadzieję, że nowy blog spodoba Wam się tak samo jak ten! //Writer


5 komentarzy:

  1. Jak widać, złapałam małe opóźnienie na Twoim blogu (ale już nadrobiłam, żeby nie było, że jestem złą czytelniczką). Po pierwsze chciałam podziękować za dedykację, która pojawiła się przy okazji 25(?) rozdziału :). Cieszę się, że moje rady okazują się przydatne :).
    Z chęcią wpadnę na Twojego nowego bloga. Dla mnie "drarry" w adresie to dodatkowa zachęta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za spam!
    Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogłoszenie SKP!

    Miło nam poinformować Cię, że na naszym Stowarzyszeniu ruszyła nowa akcja: "Miniaturki na zamówienie", która ma na celu spełnianie Waszych zachcianek! Chcesz przeczytać jednoczęściówkę ze swoimi ulubionym bądź wymarzonym pairinigiem? Masz na nią pomysł, ale nie chcę Ci się pisać? Wystarczy, że dodasz swoje zgłoszenie u nas w zakładce! Więcej informacji na blogu.
    Ponadto! Wciąż czeka na Ciebie zakładka "Ocenialnia", w której możesz zgłosić swojego bloga do krótkiej oceny! To nic nie kosztuje, a możesz zyskać cenne rady i tym samym małą promocję swojej pracy!
    Jedyne co musisz zrobić, to KLIKNĄĆ TUTAJ i znaleźć odpowiednią zakładkę.

    Pozdrawiamy
    Zespół SKP

    OdpowiedzUsuń
  4. Writer co z tym rozdziałem czekam i czekam a jego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta czas zacząć!
    Powoli już czuć świąteczną atmosferę, a w tym roku Stowarzyszenie Księcia Półkrwi bierze aktywny udział w jej tworzeniu!
    Niniejszym, mamy zaszczyt zaprosić Was do udziału w naszym konkursie. :)
    KLIK!
    Pozdrawiamy
    Zespół SKP

    Przepraszam, że pod postem, ale nie widzę nigdzie zakładki SPAM

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie polecam

ZAPRASZAM I POLECAM! ;)

Harry Potter - Delivery Owl